sobota, 15 stycznia 2011

Opisy bohaterów

Teraz po kolei opisze bohaterów zaczynając od Małgosi




          Małgosia
Wygląd: Czarne włosy, mały biust, z powodu którego ma kompleksy, nosi okulary.
Charakter: Małgosia nie jest kujonem, ale uwielbia książki. Jest skromna i raczej nieśmiała. Bardzo bała się, że nie umie się całować. Ma kompleksy z powodu figury.
Zainteresowania: książki, scrabble, kino, Harry Potter
Relacje: Jej najlepszą przyjaciółką jest Kamila, a chłopakiem, od końca pierwszej klasy Maciek. Małgosia jest ogólnie lubiana w klasie, tylko na początku dogryza jej Kaśka.
Pseudonim: Na początku szkoły Kaśka nazywała ją Kobrą.


4 komentarze:

  1. Też czytałam Klasę Pani Czajki :) Tylko że mam zupełnie inną okładkę - najstarsze wydanie. Ta książka jest super ! Wszystkim polecam jej przeczytanie

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna książka! naprawdę polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Postać Małgosi, historię tej postaci kontynuuje na tym blogu. Wykreowała ją jednak Małgorzata Karolina Piekarska w powieści "Klasa pani Czajki" publikowanej w odcinkach na łamach "Victora Gimnazjalisty", licealne losy bohaterki możecie przeczytać w powieści "LO-teria". Póki co pisarka nie podała żadnych informacji na temat tego, czy będzie kontynuować tę opowieść. A ja sama nie wiem, czy dlatego, że nie mogę się doczekać ich kolejnych losów, czy dlatego, że spodobała mi się ta postać - a może po prostu utożsamiam się z nią - w każdym razie zdecydowałam się na to, że opiszę ją po swojemu. A co najważniejsze już i teraz. Mam nadzieję, że moja wersja tej historii przypadnie Wam do gustu.
    http://historiamalgosi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń